när grisar kan flyga och månen trillar ner

Har ni någonsin varit med om att ni bara är, finns till och går runt helt som vanligt och så POW! Himlen faller ner och slår er i huvudet.
-
Ungefär det hände mig på tåget hem från jobbet igårkväll. Där sitter jag i mina egna funderingar, ytterst ut mot gången och så POW! Fem kilo gigantisk resväska rasar ner från hatthyllan och rakt på mitt stackars huvud. Fattar först inte vad som händer men jag fattar att jag har ont. Gråter av chocken och alla tror att jag är skadad. "Nejdå, jag blev bara lite omtumlad" lugnar jag med tårar som inte slutar rinna fastän jag argt försöker hindra dem.
-
En helt vanlig tisdag med andra ord.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0