lugnet

Idag var första dagen på över en vecka som jag spenderade hemma ensam. Utan att just prata med någon (förutom min pojkvän som ringde på morgonen) har jag fixat, städat, tvättat och tagit hand om mig själv massor. Det har känts väldigt meditativt och nästan som jag varit ute på mitt eget lantställe. Det är nämligen så att jag bor i ett studentområde och de flesta har åkt hem över sommaren, vilket innebär att här är väldigt tyst och ensamt. Jag älskar att ha folk omkring mig och prata, umgås och utföra ärenden men det känns skönt att veta att jag ju inte alls är rädd för att umgås med mig själv. Idag har jag verkligen njutit av ensamheten och lugnet.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0