jag sökte dig och fann mitt hjärta

1
Någon gång då och då lyckas man hitta en såndär film som är så vacker så att man går sönder och så inspirerande att man blir knasig. "(500) Days of Summer" som jag tidigare bloggat om är en sådan film, likaså "Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta". Första gången jag såg dessa båda filmer grät jag som om hjärtat höll på att gå i tusen bitar.
-
Det bästa med "Dagboken" är att den handlar om den där bergsstarka kärleken. Man vet att det kommer att bli skitjobbigt och att man kommer att få kämpa, men i slutändan är det alltid värt det eftersom den man verkligen älskar är värd allt det och lite till. Det är det Noah pratar om i översta bildrutan.

Det ni säger
Postat av: kajsa

åh, jag älskar den filmen, så himla fin.

2011-03-10 @ 11:23:44
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: Sandra

finaste filmen någonsin:D

2011-03-10 @ 11:50:17
URL: http://lovlilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0