sandra slår till (igen)

Jag brukar tänka att jag och min vän Sanna är två av de sista riktiga, klantiga flickbokskaraktärerna som finns kvar i världen. Vi hamnar alltid i en massa konstiga och pinsamma situationer av någon konstigt anledning. Låt mig exemplifiera:
-
I torsdags var jag på en sammankomst på en av lundanationerna. Jag hade på vägen till "festsalen" passerat en dörr som jag såg gick till en gemensam toalett. När jag sedan behövde gå smet jag kvickt in på denna toa då jag inte såg några andra dörrar. Utan att reflektera över pissrännan som var monterad längs ena väggen stängde jag in mig i det enda toalettbåset. Väl där funderar jag över vad konstigt det var med en unisex-toalett med öppen pissränna, tänk så kommer en tjej in när killarna står och pinkar!
-
När jag så hör dörren slå igen och hur badrumsbesökaren ställer sig och uträttar sina behov vid pissrännan går det ganska snabbt upp för mig att detta ju inte är en gemensam toalett- det är ju för tusan killtoan! Hur tar jag mig nu ut härifrån? Plötsligt kommer karl efter karl in på toa. Jag ber att ingen ska behöva använda toaletten i mitt lilla bås. Snälla, låt dem gå utan att jag behöver förklara vad tusan jag gör där! Snart fick jag min chans att smita ut men det var säkerligen folk som såg mig komma utifrån fel dörr. Och väl ute ser jag att tjejtoans dörr finns precis mittemot killtoans. Hujedamig!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0