makrongnäll

Ni vet sådana där makroner (macarons) som alla tjatat och tjatat om i en halv evighet nu? Ni vet de som dyker upp frekvent här och här och här och i ungefär alla andra bloggar. En sån har jag smakat nu. Ska jag vara ärlig så tycker jag att det är mycket väsen för ingenting. Den var god med jag har ätit smarrigare bakverk.
-
För övrigt är Apples iPod Nano generation 4 det  sämsta skit jag varit med om. Jag köpte den för ett år sedan och batteriet är kanondåligt, fastän man stänger av och låser den så sätter den på sig själv igen i väskan och när man sen ska ha den är batteriet således urladdat. Och nu har det börjat pausa av sig själv när man lyssnar på den. Cirka fem gånger på varje låt.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0