vad ska man annars göra en söndag?

Namn: Sandra.
Piercingar: Inga, om man inte räknar ett prydligt hål i vardera öra.
Tatueringar: Nej.
Längd: 172 cm.
Skostorlek: 38.
Hårfärg: En ganska vanlig blond.
Fräknar: Har alltid önskat mig. På sistone har jag fått fräknar på axlar, armar och händer, men inte en endaste över näsryggen. Det är min stora sorg!
Motto: Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad.
Kär? Ja.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag önskar hett och innerligt att jag hade en annan bostad, ja. Kanske en annan stad också.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland ja, ibland nej. Som jag tror att det är för de flesta, gissar jag.
Vilket schampo använder du? Det varierar, just nu Barnängen för normalt hår. Önskar att jag hade råd att köpa ur Crush-serien.
Vad är du rädd för? Mörker, spindlar, spöken (jag låg och skrämde upp mig själv senast häromnatten), mördare, döden.
Gillar du berg- och dalbanor? Jag ÄLSKAR berg- och dalbanor!!!
Senaste…
Filmen du såg? Stardust som gick på tv4 igårkväll.
Filmen du köpte? Jag tror att det var två Vänner- boxar.
Låten du hörde? Rule the world med Take That
Personen du ringde? Sanna, som inte svarade.
Personen som ringde dig? Pappsen.
TV-program du såg? Tja. Något om dykare som min pojkvän tittade på.
Person du tänkte på? Min pojkvän.
Favorit…
Låt: Just nu Sju Sorger med Veronica Maggio.
Sak att göra: Läsa, fotografera, kyssas och vara i en vacker park med nära och kära!
Sport: Ingen, fast fotboll om jag tvunget måste välja.
Kläder: Klänning varje dag gärna.
Film: Dagboken eller 500 Days of Summer.
Bil: En Volkswagen- bubbla skulle inte sitta helt fel.
Serie: Glee, Veronica Mars och Vänner.
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Måånga gånger.
Gråtit över en flicka? Jajamensan.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Ett litet ett med min bästa kompis en gång i nian. Vi känner oss nog lite gangstriga när vi tänker tillbaka på det.
Blivit arresterad? Nix.
Träffat någon från internet IRL? Inte ens det har jag gjort.
Antal…
Gånger du varit kär? bara en gång på riktigt. Förälskad har jag varit många.
Gånger ditt hjärta brustit? En gång.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning faktiskt, kanske en gång men det är inte säkert.
Tjejer du kysst? En puss en gång.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Tre, tror jag.
Senaste…
Boken du läste? Läser just nu Dolken från Tunis av Agatha Christie. Poirot for the win!
Personen du fick e-mail av? En kille i min projektgrupp.
Personen du fick brev av? Telia. De vill bara ha pengar från mig så jag tycker inte att det är någon bra brevvän.
Personen du fick sms av? Min bästa vän: "Vi tar msn, är så trött att jag knappt kan prata:P "
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I påskas, så ungefär en månad sen.
Saken du köpte? Morsdag-present, så det kan jag ju inte avslöja här.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0