allt. just nu.

Vi har inte hörts på ett par dagar. För att vara så mycket ledig (lugnet före den totala stormen i skolan, kanhända?) så har jag lustigt mycket att göra. Mest roliga saker. Det förhoppningsvis sista året som student ska nu upplevas till fullo efter ungefär ett och ett halvt års paus med för mycket vuxenliv. Jag lever mest på sushi och smörgåsar och till skillnad från min jultokiga syster längtar jag inte ett dugg. Efter julen, menar jag. Vad mig anbelangar hoppar jag gärna över årets vinter då det var vinter för flera år framåt sist. På halloween bytte jag ut min 20-talsdekadenta kostym sedan flera år tillbaka till en litet mer oskyldig figur som Alice i Underlandet.
-
Så är det just nu

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0