swingpjatt och hipp katt.

Tanken på att ta sig någonstans där jag känner noll personer och kan ta cirka åtta osäkra danssteg kändes tidigare idag som något som jag absolut inte kunde tänka mig. Pepp var ett ord som under natten hade frånfallit mitt vokabulär.
Men envisheten och Sanna vann och jag tog mig till bussen. Till Malmö. Till Tangopalatset. Ett riktigt riktigt storband som spelar swing och en massa människor i finast kläder och frisyrer och som dansar så himla bra. Ja. Så lycklig har jag nog inte varit på fyra veckor.
-
I förrgår kom dock ett meddelande från fortsättningskursen i Lindy Hop som ska börja nästa söndag. Jag är satt på väntelista eftersom det än så länge inte finns tillräckligt med förare på kursen. Ååh, hoppas hoppas att folk anmäler sig! Hoppas hoppas hoppas.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0