midsommar och födelsedagstårtor.

 
Helgen har på intet sätt passerat obemärkt. Lagom till midsommarafton blev jag krasslig men jag packade nässprayet, satte på mig sommarklänningen, tog pojkvännen i handen och åkte till vänner i Bjärred för att fira. Det var mat, nubbe, bad (inte för mig) och klockade solnedgångar på bryggan. Resten av helgen har ägnats åt att fira min pojkväns födelsedag, igår slängde vi till exempel upp ballonger och serpentiner och anordnade det finaste av tårtkalas, avslutat med fotbollsvinst och indisk mat.
 
Resten av veckan är jag ledig och alla mina vänner är utomlands eller har åkt hem över sommaren. Just idag regnar det. Jag tänker te och SVT:s vardagsmatiné!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0