cheers.

Tidig måndag eftermiddag. Jag sitter just nu i sängen med hjärtat i halsgropen. Efter att ha läst och läst och tittat och kollat så har jag äntligen skickat in min kandidatuppsats. Jag är livrädd för att ha missat något viktigt eller för att ha gjort något fatalt fel! Men nu är det gjort och jag är i princip ledig! Ledigt tog jag mig också i helgen, då vankades det familjemiddag och så var vi en snabbis på Vintagemässan i Malmö.
Men jag kan inte undvika att nämna den stora segern som jag nästan hade tänkt missa! Eftersom vi var på middag i lördags tänkte jag nästan att nej, jag skippar Eurovision i år, det händer väl inget nytt där ändå. Fast sen tänkte jag att om vi nu vinner så hade jag gått helt emo på mig själv. Så vilken tur att jag till slut tittade ändå, äntligen fick jag uppleva Sverige vinna Eurovision Song Contest! Grattis till Loreen!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0