o is for the only one I see.

 
 
Den senaste tiden har jag varit trött, hängig och ganska ledsen, utan egentligen någon som helst anledning. Det kan finnas flera bidragande orsaker: den gråmulna årstiden, det faktum att jag går hemifrån i mörker och kommer hem när solen gått ner för längesedan, det nya jobbet som är kul och lärorikt men tufft nu i början innan jag kan uppgifter och information på mina fem fingrar.
 
Men nä, inte är det roligt att gå omkring och vara ledsen för minsta lilla. Det tyckte inte min kollega heller när jag lite flyktigt berättade att jag varit hängig i helgen. "D- vitamin", sa hon. Hon hade provat tillskott och kände sig mycket piggare. Så tja, när jag ändå julklappshandlade på lunchen (!) så köpte jag en pillerburk och en påse M&M's. Har svårt att avgöra vilket jag blev gladast av.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0