ty julen är här (jamen snart).

 
 
Tiden tickar förbi som aldrig förr. Nu har vi nått mitten av november och Eloise är redan fyra dagar gammal.
Jag gav mig själv en glad chock genom att komma på att om mindre än två veckor får man dra fram julpyntet från vinden!
 
Förra året längtade jag inte ett dugg till jul, fick typ ångest av att bara tänka på det. Men nu längtar jag. Jag längtar efter att få mysa till det ordentligt med julens varma färger och mönster, samtidigt som lägenheten fylls av julmusik och doft av saffran och kryddnejlika. Att smutta på varm choklad i soffan tillsammans med min underbara sambo och julbaka med min syster, och som en grande finale, att få mysgosa med den där docksöta bebisen hela julafton!
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0