käreksfredag.

 
Jag var så trött när jag vaknade imorse, så när min sambos väckarklocka ringde trodde jag att vi precis somnat och att det hela var ett stort misstag. Sedan masade jag mig upp i senaste laget (alltså, om ni har något mirakeltips på hur man kommer upp om mornarna så ge mig, jag rasar!) och väl på bussen fick jag veta att jag inte behöver komma till kontoret idag. Så jag gick och hängde med A- lagarna utanför Systembolaget och väntade på att de skulle öppna istället.
 
Finaste tröjan fick jag för 49 spänn på hm.com, hur bra som helst. Ska för övrigt ägna dagen åt att fila på idéer,  vila och städa. Blev galet inspirerad av Elsa Billgrens frilansinlägg som jag läste igår, jag har länge funderat på att starta upp något men jag är inte helt klar över vad. Men läs det och bli inspirerade ni också. Länkkärlek.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0