en liten bit paris på slussen.

Det  märks att det var ett tag sedan jag höll i kameran för mina foton blev minst sagt skakiga. Ikväll hoppade jag (höhö) lindy hopen för att jag kände mer för att baka kanelbullar och mysa ikväll. Jag sitter i vårt fina men stökiga sovrum och lyssnar på Edith Piaf, önskar att jag förstod vad hon sjöng så att jag inte behövde sjunga nonsensord. Det är min bästa ovana, att sjunga med i alla låtar jag hör!
 
Jag tänkte ge er en liten bit av vårt väldigt ofärdiga vardagsrum.Vilken tid det tar att hitta helt rätt saker!
 
'
 
Jag har aldrig tänkt att jag vill ha kristallkrona i taket. Det har verkligen inte känts som min grej. Men det här känns faktiskt helt rätt och jag älskar hur bra det blev med vår fina Åhléns-krona!
 
 
 
Nästan-Harlequin-kudden blev jag blixtförälskad i på Ilva en dag. Den är vackert ljusblå och underbart mjuk. Men nu är det nog med vitt och blått, vardagsrummet blir en issaga snart. Nu har vi börjat titta på tavlor och har hittat två som bara kommer bli så rätt och genomtänkt här. Är i extas över hur bra allt blir!
 
 
Soffbordet ska bytas ut och Svenska Baletten- fågeln ska upp tillsammans med sin partner alldeles snart.
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0