dagens.

Det är söndag. Allt godis från i fredags är sedan några minuter officiellt uppätet, sambon är på styrelsemöte och det enda som hörs här hemma är ljudet från den tickande väggklockan. Vi kör några helgfavoriter!
 
 
Mat. Bronx Burger Bar på Baltzargatan, dör på det stället. Världens godaste hamburgare och sötpotatispommes som man liksom inte kan sluta äta. Skulle kunna äta där varje dag.
 
Musik. "Broken" med Jake Bugg, så fin!
 
Kult. Alltså, Öppet Arkiv på SVT som är världen guldgruva. En kompis hittade "Sjätte dagen" som jag tyckte var döläskigt som skälvande 12-åring. Finns också saker som En komikers uppväxt, Den vita stenen, Fröken Ensam Hemma åker gungstol (!!!) och en massa andra kul saker. 
 
Stil. Underbart fin löskrage som jag köpte på COS i Köpenhamn, dock uppmärksammade jag efteråt att ingen av mina tröjor går tillräckligt högt för att det ska vara snyggt...
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0