en hel helg.

Hej fina!
 
Det har blivit lite helgledigt på bloggen. Jag har haft en lugn och skön helg och både igår och idag har jag och min pojkvän tagit riktigt långa, friska promenader, härligt! 
 
 
Igår, lördag, var vi på mitt bästa brunch-frukostställe i Malmö: Kafé Kungsgatan! Jättemysigt och ljust café med romantisk rokoko - sekelskifts - kitschinredning. De har en ganska liten men fräsch frukost, plus att man kan grädda egna våfflor i obegränsad mängd.
 
 
 Det roligaste som finns är att beställa små presenter till sig själv som kommer med paket på posten. På fredagen när jag kom hem fanns boken "Vintageparty" för mig att hämta i vår tobaksaffär. Det var ett rent nöje att bläddra igenom denna pärla i vilken många av mina favoritbloggerskor gör gästspel som modeller. Ta till exempel Isabelle Pedersen, Emily Dahl och Miriam Parkman, för att inte tala om Volang- Linda ,  Emma Sundh och Louise Lemming som är bokens fantastiska författare. Rekommenderar verkligen denna bok, massa kul tips, recept och inspiration.
 
 
Resten av helgen har bara varit riktigt skön. Igår var vi på hejdåfest hos en kompis som ska flytta till Brasilien i ett halvår och det var mycket trevligt. Jag har varit varm och fönstren har stått öppna här hemma hela morgonen och vårfåglar sjunger i träden på innergården. När jag är inne på toaletten hör jag ofta en duva kurra och jag undrar om den bor i vår ventil.
 
Nåja.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0