5 saker.

Kom att tänka på ett gäng konstiga och roliga saker på jobbet igår, som nu blir en lista -
5 saker ni inte visste om mig.
 
1. När jag var liten fick jag plötsligt en dag total ångest för att hela planetens sötvatten skulle ta slut. Jag tänkte, att även om att allt är ett omlopp så suger ju huden liksom åt sig vatten, det kommer väl aldrig ut? Det tog ganska lång tid innan jag slutade vara rädd för detta.
 
2. Jag och min pojkvän hånglade nyförälskat på en premiärfest förra året, och senare på kvällen insåg jag att en av mina stora idoler Anders Ekborg suttit mitt emot oss vid bordet hela tiden.
 
 
 
3. När jag var liten hade jag en låtsaskompis som var min tvilling. En dag när jag tröttnade på henne tänkte jag att hon skulle åka på läger, sen kom hon aldrig tillbaka.
 
4. Mitt guilty pleasuer? Brädspelet Melodifestivalen, första utgåvan. Det är dock sällan någon vill spela med mig...
 
5. När jag gifter mig drömmer jag om att liksom Emma åka på bröllopsresa till Prince Edwards Island, där mina älskade böcker om Anne på Grönkulla utspelar sig.
 
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0