a picture is more than a thousand words.

Dags att titta på vad som hände förra månaden på instagram, för er som vill följa så heter jag soleii.
 
 
På sommaren slutar jag en timme tidigare på jobbet, och har passat på att slänga upp benen på soffan och läst om hösttrender och om Gwyneth Paltrow.
 
 
På min födelsedag satt vi uppe länge och spelade det roliga frågespelet Popkult. Jag och Sebastian blir alltid oense när vi spelar eftersom vi båda så gärna vill vinna. Jag var Dorothy Gale denna gång.
 
 
Det var inte mycket kvar på tallriken den kvällen vi gick ut för att äta på Bastard i Malmö. Alltså. Så. Gudomligt. Gott. Man får in en massa smårätter som man delar på och allt var som en symfoni på tungan. Vi satt på deras fina innergård där det var riktigt mysigt inrett och härlig stämning.
 
 
Min vän Anne och jag hängde i parken en kväll och pratade om framtiden, om ankor och åt hallon och melon.
 
 
Jag hade en riktigt dålig springrunda men förbättrade mig avsevärt gången efter.
 
 
Var själv hemma och lagade en riktig kolhydratsbomb till mig själv. Pasta ♥
 
 
Åkte upp över en helg till min underbara söta mysiga knubbiga systerdotter som heter Eloise. Världens gladaste och duktigaste unge!
 
 
Åt en frukost med löskokt ägg, jordgubbsfil och några körsbär.
 
 
Hamnade mitt i något himla PMS-väder. Tre minuter efter att denna bilden togs gassade solen.
 
 
Hade en skräpmatsfredag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Det ni säger
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

Svar: Hej!
Vad roligt! Det låter verkligen bra och spännande så jag går gärna med :)
Tack för förfrågan och för tipset!
Sandra

2013-08-08 @ 15:04:03
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0