en bra dag som slutade lite kass.

 
Hej vänner!
 
Idag kändes det som rosettdag på jobbet, och rosettdagar är lika med bra dagar, det vet ju alla. Fick så fruktansvärt goda nyheter idag som jag tänker sitta och klämma lite själv på innan jag avslöjar.
 
Det hela slutade dock lite sämre. Min bästa hårfrisörska bor i Kävlinge, och eftersom jag inte hinner åka dit innan skolstarten på måndag så tänkte jag att jag för denna gång kunde klippa mig här i Malmö. Närmsta frisersalong var Starlight, där Sebastian klippte sig en gång och vart väldigt snygg i håret. Jag fick definitivt inte samma hårfrisörska, hon lyssnade inte alls på vad jag ville ha och hon klippte mig på tio minuter; hon glömde först att klippa topparna i luggen och det är dessutom väldigt hackigt, som att jag gjort det själv. Extremt oproffsigt! Gå aldrig dit!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0