jag vill tända en stjärna till den som har frusit och gått vill i världen.





Då var julen över för i år, det där klimaxet som sedan dalar ut i släktmiddag på släktmiddag tills nyår tar över. Jag firade hemma med mamma, pappa, mormor, morfar, syster, svåger och Lilla E. Lilla E tultade runt på golvet och var rädd för tomten, det är helt annorlunda att fira med små barn!

Alla var mycket nöjda med sina klappar. Jag välsignades med en ny cykel (min blev stulen för två veckor sedan, skit alltså), den där fina tekannan formad som en indisk elefant, koppar ur Ostindia från Rörstrand, böcker, oda tvålar och lotions och ett glasspinne-kit. Fin skit, tycker jag. Idag bär det vidare till Växjö!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0