inredningsglädje.

Nu är nyåret över och nu vill jag bara hoppa över grått, blött och kängor mot lätta tygskor och bara ben. 
Det bästa jag vet efter nyår är att direkt, så fort jag bara kan, börja ta ner allt julflajs och byta ut murr och mys mot ljust och skirt. Eftersom vi fortfarande är relativt nyinflyttade så finns det massvis med saker som vi behöver för att lägenheten liksom ska bli färdig. Gardiner till vardagsrummet står högst på önskelistan. 
 
Hade vi haft fler rum och en bostadsrätt hade jag utan tvekat tapetserat ett rum med ljust blå tapeter med något vintagemönster. På Tapetorama.se hittade jag en hel uppsjö med både tapeter och tyger som jag med glädje kommer att gå igenom!
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0