jag vet, det låter konstigt när jag säger det.

Jag heter Sandra Carolina Elisabeth
Jag är för tillfället i soffan men benen uppslängda på soffbordet, glad och trött
Jag är bra på motivera människor
Jag tycker inte om februari, sämsta månaden ju!
Jag är dålig på berätta historier (förstör alltid poängen)
Jag läser bloggar men önskar att jag orkade läsa alla mina nya böcker
Jag gillar när det är precis nystädat och jag får sätta mig i soffan
Jag sjunger alltid med när jag kan
Jag älskar de jag har nära mig
Jag är inte speciellt händig. Har förbud att bygga ihop någonting härhemma, sambon får alltid ta isär och göra om
Jag föredrar syrligt godis
Jag tycker om god mat, särskilt rotfrukter
Jag är beroende av jag är nog inte riktigt beroende av något nuförtiden, kärlek svarar jag nog
Jag har på mig min nya, fina, svarta klänning med molnfåll
Jag dricker vatten och juice
Jag lyssnar på just nu "Aprilhimlen" med Håkan Hellström
Jag blir arg på osolidaritet
Jag är rädd för spindlar!
Jag önskar att 2013 blir minst lika bra som 2012, 2012 var mitt bästa år någonsin!
Jag är pinsamt dålig på geografi. Min sambo trodde knappt att det var sant först.
Jag är uppväxt i en liten by på landet med en massa skog, lek och bus
 
en av de bästa sakerna med 2012: Eloise som hamnade i magen och kom till världen
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0