and it's breaking over me, a thousand miles down to the sea bed, found the place to rest my head.

Hej på er!
 
Ni vet väl hur det i sagor firas i trenne dagar? Lite så har vi gjort nu. I fredags gick vi ut på lite post-födelsedagsmiddag på helt fantastiska Bastard i Malmö. Det var som musik på tungan i en riktigt härlig miljö! Idag vart det söndagskalas med familjen, och jag stod hela morgonen och lagade silltårta och fransk potatissallad, nomnom.
 
 
 
Den här lilla linslusen kom tillsammans med sina söta föräldrar. 
 
 
Min syster kan inte vänta på att få sätta tänderna i tårtan. Det blev jordgubbstårta med lemon curd i alla fall, jag gjorde det väldigt enkelt för mig och köpte alla pusselbitar och satte sedan bara ihop dem. Mycket gott!
 
 
Ett presentbord som går i blått i bakgrunden och jag som sitter och visar mina trinda muskler för gästerna.
 
 
Är så glad för alla presenter som jag fick av mamma, pappa, syster, svåger, mormor och morfar. Fick till exempel en riktigt avancerad elvisp, fina blå frukostskålar och dessa skålar från Rörstrands uppdaterade Ostindia-serie. Hett tips om jag ska få presenter fler gånger, detta är porslin jag vill samla på! Mormor hade även lyckats hitta notisen i tidningen från när jag fyllde 18, där jag berättar om mina teaterhögskole-planer och att jag är "smått galen".
 
 
Bästa platsen hos moster.
 
Tack mina underbaringar för ett riktigt fint kalas! Nu tänker jag slänga upp benen i soffan och beta av några avsnitt av Gossip Girl.
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0