det bor en ängel i mitt rum.

Torsdag! Och enbart två dagar till helg! Vi kör lite kärlek så här på morgonkvisten: här får ni ett citat som någon publicerade på min facebook och som jag tyckte var så himla bra sagt. Jag tycker att det är en mycket bra tankeställare om samhället vi lever i idag och hur vi tänker ibland. 
 
A reporter asked an old couple, "How did you manage to stay together for 65 years?"
The woman replied: "We were born in a time when if something was broken, we would fix it, and not throw it away."
 
En av broarna längs Seine i Paris, där älskande par låser fast sin kärlek i broräcket med ett hänglås med deras namn, sedan slänger man nyckeln i vattnet.
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0