happy birthday to you.

Hej vänner!
 
Vilken perfekt födelsedag jag haft, fylld av roliga saker. Jag vill verkligen tacka min fina pojkvän, och alla som gratulerade och firade mig, som gjorde dagen så magisk!
 
 
 
Dagen började med strålande sol och paket och pussar i sängen. Jag fick ett par Ray Ban Wayfarer, som jag önskat mig så, och nu kan jag ta och slänga mina Fake Bans som jag köpte i Thailand för flera år sedan. 
 
 
 
Efter min favoritsport, att dra mig i sängen, gick vi upp och förberedde champagnebrunch. Två vänner till Sebastian kom ner och grattade och vi hade dukat upp fint med frukt, bär, frallor, croissanter, köttbullar och mousserande vin. Det fanns både hemmasnickrade macaroner, och konditorisnickrade.
 
 
 
Efter frukost och en liten promenad var det dags för en överraskning som Sebastian ordnat med: vi skulle köra segway! Nära oss ligger ett ställe där man kan hyra, och vi hade två härliga timmar där vi körde runt i Malmö längs Ribersborg, ut till Ön och sen tillbaka genom Limhamn. Det tog en stund innan jag litade på segwayen, men sen vart det bara roligt - solen sken och vinden svalkade.
 
 
Två trötta personer kom sedan hem och hann vila lite innan det var dags för nästa omgång gäster, nämligen de som skulle äta tårta. Bästa tårtan från Hollandia i stan (passionsmousse med chokladbotten), kaffe, lite trevligt tjatter och så sällskapsspel till sent. 
 
Under dagen fick vi också roliga nyheter- vi var nämligen på öppen casting i måndags och provfilmade, jag hade fått ett mejl från statistansvarig och min pojkvän hade blivit tillfrågad på stan. Och nu fick vi alltså veta att vi under två dagar ska vara statister under inspelningen av Gangsters and Gentlemen (ni känner kanske igen titeln från Jessica Silversaga, som också var statist under vårens inspelningar). Det var en riktigt rolig extrapresent!
 
Puss!
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0