lyckan för hundar som oss.

 
 
Nu börjar det nästa bli tradition med fredags-fotobåset! Idag var det dimmigt när jag vaknade och jag kände för att vara lite svart och prickig. Efter jobbet råkade jag somna på soffan och just nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska vara ute i solen, träna eller om jag ska börja med den fantastiska pastarätt som jag tänker laga till mig själv ikväll. Nej, ingen dekadent utefredag eller något dylikt. Pasta, en Audrey Hepburn- film och kanelgifflar. Imorgon far jag till Älmhult för att gosa med min systerdotter, bada och träna springning med syrran inför iForm-loppet.
 
Såg för övrigt "Känn ingen sorg" på bio igår! Det var en mycket fin och sevärd film. Jag grät och grät, näsryggen blev alldeles blöt och glasögonen som jag hade kvällen till ära gled närapå av mot slutet. 
 
Ha en fin fredagkväll hörni!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0