o'hoy mates!

Hej sötisar!
 
Hoppas att ni är ute och njuter riktigt mycket. Som jag sa till Sanna på telefon, det är för varmt för att säga något intelligent. Och för att läsa något djupt också för den delen. Istället tänkte jag visa lite "bilder som blev över" från de senaste dagarnas äventyr, och från helgens Köpenhamnsbesök!
 
bild-38
 
Lärde mig stapplande att åka segway på min födelsedag.
 
bild-36
 
bild-39
 
bild-40
 
bild-34
 
Lördagens Köpenhamns-resa med fina skyltfönster och såklart Tivoli! Och glass på Tivoli. Men den enda som orkade åka i hettan var svärfar. Själv njöt jag av omgivningarna.
 
bild-35
 
Och så tillbaka på jobbet med glatt humör, rensning och sommarprat i hörlurarna och sommarbrisen genom fönstret.

Det ni säger
Postat av: Elizabeth

Fin blogg! ^^

Svar: Hej Elizabeth! Tack för att du gillar min blogg :)
Sandra

2013-07-23 @ 18:36:35
URL: http://www.eruiel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0