red lips are not so red as the stained stones kissed by the english dead.

1
 
 
 
Färg var det, ja. Har gått och suktat efter M.A.C's röda läppstift (har blivit knäppt galen i deras läppstift, punkt) men har inte velat köpa eftersom jag haft ett rött hemma redan. Men så försvann det bourgogne-röda och jag tog chansen. Russian red valde jag, som är väldigt rött men har en liten mörk ton som jag tycker passar mig bäst. 
 
Russian red tycker jag också är ett spännande namn som gör att jag drar associationer till dramatiska ryska forna tider, Anna Karenina, och ryska designern Ulyana Sergeenko (se bilder). Min kille drog i sin tur associationer till kommunism, och det är ju olika hur saker låter i olika öron.
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0