solen står på orrberget, sunnanvind brusar.

I helgen var vi, som ni redan vet, i Växjö. Där bor mina svärföräldrar och den här gången kom vi alla överens om att Växjö verkligen är en sommarstad! 
 
IMG_5193
 
 
IMG_5194
 
 
IMG_5196
 
 
IMG_5198
 
Jag klämde i mig mängder med glass. Mina badplaner ödelades redan i torsdags när jag vaknade med ond hals, och i helgen har jag varit lite småsjuk. Men vi åkte ut till fina Evedal, som är the place to be om man vill bada i Växjö-trakten. Där finns ett fint värdshus som hade ordentliga Madicken- vibbar över sig, och en massa nyvakna båtar och kluckande bryggor. Där satt vi i våra fina badkläder och solade och läste. Vi har också grillat och ätit en massa gott, och fikat med småkakor, småbarn och små tablettaskar i en lummig trädgård. Kollade lite prinsessbröllop och hade det allmänt härligt.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0