stick with us we'll have a ball.

Igår när jag skulle lägga upp en webkamera-bild så fick jag syn på min allra första Photo Booth- bild från 2011. Så liten jag såg ut! Jag tänkte att vi skulle följa med på redan genom mitt arkiv, och se om jag ens kan minnas tidpunkt för fotograferingen. Webkamera är ju liksom till för ego-bilder, så välkomna till en ego-bildkavalkad!
 
 
Min allra första bild, efter en biokväll vill jag minnas. Den där tröjan använde jag bara en gång, men den kvällen kände jag mig fin.
 
 
Hade fått en novellbok rekommenderad till den, och den ville jag visa upp. Måste ju också vara där i början av april 2011, eftersom jag fick datorn i mars det året. Ung och glad!
 
 
Inför en smyckesfotografering i 20-talsstil med Minna.
 
 
Glad över mina nya midjehöga chinos. Sensommar 2011. Och se, min lilla gamla studentlägenhet i bakgrunden!
 
 
Det här är augusti 2011, precis innan jag beger mig iväg på min morbrors 50-årskalas några mil bort. Jag kände mig fin och stark men var samtidigt väldigt ledsen och nedbruten. Hade mina bästa örhängen som tyvärr är helt söndermissfärgade nu.
 
 
Långt slitet hår och ny frisyr. Hösten 2011 dansade jag mycket lindy hop och var superinsnöad på 30-40-talsstil. Allt jag bär på denna bilden är förstört nu tyvärr, det var verkligen mina favoritsaker under denna tiden. Tror att detta var precis innan en arbetsintervju (jag fick jobbet).
 
 
Mer 30-talsinspirerat med brun pennkjol och grön kofta. Detta var kvällens middagsoutfit.
 
 
Haha, här har jag verkligen crazy eyes! Gissar att detta är inför alla hjärtans dag 2012, minns att jag bar den klänningen då.
 
 
Uppsatsskrivning förr ungefär ett år sedan. Ville hellre sitta i solen och läsa, men...
 
 
... så det gjorde jag ibland också! Detta är strax innan en fin glassfika i Malmö.
 
 
Festfin för att fira kusinens student förra sommaren.
 
 
Sen så bidde det så att jag flyttade till Malmö. Det här är den första bilden på mig i vår nya lägenhet som vi flyttade till i augusti 2012. 
 

Det ni säger
Postat av: Malin Aurora

Åh du är så tjusig!

Svar: Åh, tack söta du, och du är också himla tjusig. Älskar din stil!
Sandra

2013-06-14 @ 19:43:55
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0