videkissar.

 
Det är ett sånt himla tjat och ljus och vår och här är ett sådant inlägg till. För att jag aldrig längtat så hett efter en vår som jag längtar efter denna.
 
Det är så underbart att bo i Malmö och att jobba mitt, mitt i stan (alldeles vid kanalen, perfekta lunchplatsen när det blir läge). På luncherna beger jag alltid mig ut på stan, och nu i veckan märkte jag att torghandeln på Gustav Adolfs torg vaknat upp (kanske sov den aldrig, jag kanske bara valde att se den nu?). I vilket fall så köpte jag en bunt videkvistar som jag sedan bar runt insvepta i rosa silkespapper. Solglasögonen satt på näsan, såklart. Väl hemma började vi sedan planera påskpynt, men det är en annan historia.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0