euphoria, forever 'til the end of time.

 
 
 
Hej!
 
Som ni märker har jag börjat med en held del fjortis-mobilbilder. Vad beror detta på, ålderskris? Nej, det är dels lathet, dels tidsbrist, som gör att jag inte alltid tar den stora systemkameran och sen orkar föra över bilderna till datorn, för att sedan redigera dem. Så då blir det fingerflottiga spegelbilder istället. Med lite ovikt tvätt på golvet i bakgrunden.
 
Som ni ser har jag idag varit och hämtat ut min ackreditering som visar att jag jobbar på Eurovision 2013. Den här bevisar att jag är godkänd som volontär och personal. Hämtade också upp mitt Eurovision-kit med alla nödvändiga saker jag ska ha för att jobba, till exempel den här fina och enorma Eurovision-vindjackan.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0