i think Frank just figured on some easy pickin's, didn't ya Frank?

 IMG_5102
Blogg.se briljerar igen, eftersom jag måste HTML-kopiera in bilden och bilduppladdningen inte fungerar så blir det en liten bild. Tre gångers klagomål hjälper tydligen inte!
 
Anyway, tillbaka till detta. Jag tycker att det är intressant när bloggare ska visa upp innehållet i sina väskor. Det är alltid så otroligt prydligt och fint, med alla nödvändiga saker och någon liten intressant krumelur som vi andra aha-ar åt. Tänkte att vi skulle kika på min välstädade lilla väska, så får jag en ursäkt att städa den också!
 
Plånbok, glasögonficka, solglasögon, linsetui, skavsårsplåster, presentkort, gamla kvitton, några mynt, en lapp, en påse med salt och peppar, en plastkniv, en oanvänd servett, läppcerat och rosa läppstift, en Eurovision-ackreditering och ett passerkort till jobbet. Här har vi en elegant tjej med rinnig näsa som uppenbart moonlightar som spion, därav plastkniven och salt och peppar som alltihop kan användas när hon behöver försvara sig själv mot till exempel hermeliner. 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0