alphabet is the step to wisdom.

 
 
Nu är det höstkofta på! Idag inspirerades jag lite av Ulyana Sergeenkos klädda stil när jag promenixade iväg i min stickade tubhalsduk till dagens föreläsning. Jag försöker tentaplugga, det är nu en vecka kvar till deadline så det är bara att bita i det sura äpplet och sätta sig vid böckerna antar jag.
 
Försöker för övrigt trampa sönder de där Fröken Duktig-glasögonen och ta detta med studier och jobb med ro, ta det som det kommer. Göra mitt bästa här och nu. Hela våren har jag gått och tänkt, oroat mig, planerat och stressat. Försökt vara till för alla hela tiden utan att säga ifrån. Resultatet är total utmattning och nu tänker jag inte vara Fröken Duktig längre. Nu vill jag fokusera på det som är roligt och som ger varma och mjuka känslor i magen.
 
 

Det ni säger
Postat av: Malin Aurora

Himlans tjusigt!

2013-09-23 @ 22:27:59
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0