monday mania.


Måndag, listdag. Hittad hos Niotillfem.

 

Vilken dag är det idag?

När ni läser detta är det måndag (ledig måndag = bästa), men när jag skriver är det söndag.

 

 Vad ska du göra ikväll?


Ikväll (måndag)- har ingen aning. Mysa med min pojkvän och njuta av den sista lediga dagen den här långhelgen.

 

 
 

 Säg två bra uttryck:


”Shit pommes frites” och ”holy crap”.

 

 Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?


Mm, jag vaknar av mig själv, eller långsamt av en godmorgonkram från min pojkvän. Utanför är himlen klarblå, en ljummen vind genom det öppna fönstret och vi har bara en lång morgon med frukost på sängen. Sedan beger vi oss planlöst ut och kommer på kul saker att göra allteftersom dagen går. Äter massa gott, typ glass, och avslutar med en god middag på en uteservering eller hemma hos vänner.

 

 

 

 Vad blir du glad av få höra att du är?


Inspirerande och glad.

 

 Känsla prick nu.

Rätt odefinierbar. Har lite ont i magen eftersom jag nyss klämt en halv påse chips, lite stress och oro över allt som sätts igång.

 

 
 

 Vem saknar du?



Lilla E

 

 Något som är asbra att ha:


Ett liv fyllt av glädje och optimism. Ett halvfullt glas, med andra ord.

 

 Vad är du bra på?



Att komma på festliga idéer som nästan ingen annan gillar, men det är bra ändå.

 

 Vad vill du ha?


Ett magiskt år.

 

 

 Vad tycker du är roligt?


Att laga mat länge länge och veta att det inte är någon särskild tid jag måste vara klar.

 

 Vad är du dålig på?



Slappna av.

 

 Hur ser du ut när du är nyvaken?


Blek och rufsig.

 

 
  Vem är du kär i just nu?



Min pojkvän, den mest inspirerande personen i världen.

 

 Vad var det senaste du skrev i Word?



Fusk kanske att jag lägger ut detta just nu, men plitar på en skoluppgift som ska in på torsdag: Detta i sin tur kan ha som effekt att Johan kan känna acceptans hos sin chef.

 

 Får vi se hur du ser ut nu genom webbkameran?


 Hej här sitter jag och jobbar

 

Topp 6 artister enligt ditt Spotify?


Marina and the Diamonds

Florence + the Machine

Håkan Hellström

Elisabeth Leonskaja

Joni Mitchell

Magnus Uggla (lyssnar aldrig på Magnus Uggla så förstår inte riktigt detta- men det är vad Spotify säger)

 

 Vad läser du nu?



”Hypnotisören” av Lars Kepler. Spännande!


Det ni säger
Postat av: JosephineA

Oj vilken bra spellista du har, ser nästan identisk ut som min! Har precis upptäckt en ny kille som är väldigt lik winnerbäck elr thåström, Rasmus Ek! Tror jag du kommer gilla, http://open.spotify.com/track/3hj107Uefs2CGEffi9dkPa

Svar: Åh, tack för tipset! Letar ständigt ny musik och ska helt klart kolla upp Rasumus Ek :)
Sandra

2014-01-07 @ 12:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0