nyårselegans.

Hoppas att ni alla hade en fin nyår!
 
Förr om åren gjorde jag alltid långa listor med nyårslöften som jag hoppades att det nya året skulle infria. Allt som jag kunde komma på som innefattade att jag skulle bli en bättre person än året innan. För mig blev listan som någon form av bekräftelse på att jag inte var tillräckligt bra. Så sedan några år tillbaka avlägger jag inga löften. Däremot önskar jag att jag använder träningskortet lite mer än i höstas!
 
Hur som haver. Vi firade tillsammans med våra fina, fina vänner från Norrland på en nyårsbjudning hos en av Sebastians kollegor som var mycket trevlig och välkomponerad. Min syster hade lånat mig en klänning kvällen till ära som jag var mycket glad för och som passade perfekt för middagselegans.
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0