allt det en vill göra.

Om ändå dagarna hade fler timmar än tjugofyra, eller veckorna fler dagar än sju.
 
 
Det finns så mycket jag vill göra, så mycket jag vill hinna med. Nu, genast såklart. Jag vill gå skrivarkurs, skaffa jobberfarenhet, plugga intressanta och givande universitetskurser, lära mig om ekonomi, dansa lindy hop, sjunga i kör igen, engagera mig politiskt igen, läsa en bok, dega framför tv:n, umgås med alla vänner, kramas med min pojkvän.
 
Allt det vill jag göra i höst. Flera av dessa saker kommer att skjutas upp till framtiden, vissa kommer kanske läggas i drömlådan och låsas om. Det viktiga är att se till att några av dem blir sanning nu.
 
Vad vill du göra i höst?

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0