att göra-lista med roliga saker.

Jag längtar efter:
 
♦ att läsa min bok "Lacrimosa"
♦ fredag när jag ska åka tåg, äta lösgodis i mängder, träffa syrra, systerdotter och sen följer en helg med mina härliga svärföräldrar
♦ att laga bananpannkaka med bär
♦ att baka tekakor
♦ att baka överhuvudtaget, punkt
♦ att pyssla med lägenheten och köpa nya ramar, porslin och att fynda på second hand
♦ att sitta i solskenet i en park och läsa och skriva
♦ picnic med en massa olika människor
 
 
Vad jag gillar att jag har just nu:
 
♦ en del ledig tid där jag kan pyssla med allt som ska göras i lugn och ro
♦ inspiration
♦ fina mataffärer nära
♦ sprungit 5 km och har pepp och vilja att springa ännu mer
♦ en sambo som jag ska spela tennis med i helgen
♦ världens finaste lägenhet
 
 
länk
 
Den här listan tycker jag är bra att ha även när man inte är ledsen, utan också när man har en massa ledighet från jobbet och man har glömt vad man kan hitta på när man inte umgås med folk. 

Det ni säger
Postat av: Malin Aurora

Åh vilken bra lista, fast Bob Dylan tycker jag passar till alla humör<3

Svar: Tycker också att den är helt fenomenal, likaså Bob Dylan :)
Sandra

2013-05-10 @ 21:00:42
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0