let's turn on the juice and see what shakes loose.

 
Det är så himla fantastiskt med gryniga mobilbilder tagna i spegeln, tycker ni inte? Nej, inte jag heller. Jag är bara lite lat idag, hehe.
 
Kände mig så himla fin och proper igår, och fastän jag inledde dagen lite tvivelaktigt genom att glömma viktiga saker hemma och  att springa till bussen, så slutade den bra. Jag fick komma till jobbet och äta lunch flamsandes med mina underbara kollegor, och efter några timmars pappersarbete åt vi godis och hade möte (i vilken ordning man vill). Och idag är det fredag, och det är lön, och det är tjejkväll.
 
Under helgen kommer jag att plita på en viktig sak som jag kommer att publicera förhoppningsvis på söndag, och fram tills dess hoppas jag att ni har en underbar Halloweenhelg (fast är den egentligen nästa helg?) och myser med lite skräckfilmer, går och monsterdansar på lite fester eller ja, har det riktigt lugnt och skönt.
 
Kjol från Modcloth, jumper från A-Wear, löskrage från COS.
 

Det ni säger
Postat av: Becka [fotoblogg]

Vackra, vackra du!

Svar: Tack fina du! Och vilka härliga höstbilder i din blogg, blev så glad av dem!
Sandra

2013-10-26 @ 18:20:58
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0