money out of nothing

Håhåjaja!
Den dåliga uppdateringen beror på skola, jobb och socialt liv. Nu är jag inne i en period där allt ska göras samtidigt och det nya jobbet snor runt lite med tider. Det är kul, missförstå mig inte, men det är synd när det råkar krocka med skolan. Jag gillar inte att säga nej. Men det är ett viktigt ord att kunna säga.

Idag har jag observerat människor på Nova och det har varit spännande. Vi ska nämligen göra vår första etnologiska undersökning! Och morgonchokladen bjöd en främling på, nämligen den person som tyvärr råkat tappa en skrynklig femtiolapp på busshållsplatsen. Jag är tacksam gentemot vem det än nu blev som bjöd.


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0