Härligt hem.

Jag har nu levat internetlöst i mer än två veckor. Det trodde jag inte om mig själv. Men om bara några dagar är det fixat och då har jag bilder på vår fina lägenhet för er som är nyfikna. Vi är båda väldigt inredningsintresserade och har en varsin bild om hur vi vill ha det. Oftast tycker vi samma men ibland uppstår diskussioner, vilket jag tror bidrar till att skapa ett skiftande och intressant hem! Dock har jag svårt att släppa min väldigt romantiskt feminina stil, något jag måste tänka lite på eftersom Sebastian inte är så intresserad av ett hem med spetsar, tyll och småplotter. Inte jag heller för den delen. Det är bara det att vanan sitter inne.


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0