ready for takeoff.

 
Har sedan ett bra tag tillbaka pippi på fåglar - blev så glad när jag hittade detta fågelhalsband på modcloth.com. Nätshopping är grejjen.

Det ni säger
Postat av: Angelnrone

Hejsan!

Åh vilket underbart halsband annorlunda, ett sådant man lägger märke till! Jag kan tänka mig att du får många frågor, om var du har köpt det så fint är det!
Kramar från mig till dig Angelnrone♥♥♥

Svar: Tack så mycket Angelnrone, så himla glad jag blir av att du gillade det så mycket! Det är verkligen ett sådant halsband som en vill bära varje dag, som ett lyckosmycke. Kramar till dig, kika gärna in på bloggens nya domän www.lovlilett.com om du trivdes härinne :)
Sandra

2014-04-15 @ 13:01:46
URL: http://www.minmedialaresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0