adventsmys 2013.

Glad första advent!
 
Igår bjöd vi över till det årliga adventmyset, som har varit tradition sedan en kort tid efter att jag flyttat hemifrån. På lördagen hade vi pyntat och hängt upp gardiner och stjärnor, och igår gick vi mest och adventsmyste hela dagen mellan lussekattsbak och glöggkok.
 
 
Välkommen in i vardagsrummet. Gardinerna är lite korta, men det ser nästan ut som att det skulle vara så! De är från mitt gamla flickrum och jag har helt enkelt inte haft lust att leta nya. Men jag tycker att de fungerar väl fortfarande!
 
 
Våra juldekorationer går i en ganska ljus färgskala, vilket jag gillar. Guld och krämvitt med inslag av rött. 
 
 
Pricken över i:et med en julkrubba på vardagsrumsskänken.
 

Det ni säger
Postat av: Anonym

Vilket fint vardagsrum! Drömskt!

Svar: Tack Anonym! Jag är själv mycket nöjd med känslan i vardagsrummet, roligt att du också gillar det!
Sandra

2013-12-02 @ 10:11:12
URL: http://www.bonjourvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0