lucka 3: berätta om vad du önskar dig i julklapp.

Lucka nummer 3 i Emily Dahls julkalender.
 
De senaste åren har jag varit så dålig på att komma på önskelistor. Hemmet har börjat fyllas på med det vi vill ha och det känns som att jag i princip är nöjd med det jag äger. Såhär ser min blyga önskelista ut lite i år.
 
pengar till/presentkort på sånglektioner
jag tog sånglektioner i gymnasiet och har nästan alltid sjungt i kör. Jag saknar det och skulle vilja damma av        stämbanden ordentligt.
 
• tekannan i form av en elefant
 
presentkort
det är så bra med presentkort, jag önskar mig lite credit på till exempel Åhléns, Oasis, Akademibokhandeln, Zara eller valfri inredningsbutik.
 
 massage eller ansiktsbehandling
 
molnskärbräda från Snug
 
 source
 
• överraskningar
den bästa julklappen tycker jag nästan är den personliga överraskningen, när en får något som en vill ha men som en inte riktigt tänkt på att önska sig.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0