lucka nr 16- berätta om det bästa köpet i ditt liv.

Hej och välkomna till lucka  16 i Emily Dahls julkalender.
 
 
Den finns inte på så många bilder eftersom den liksom är i bakgrunden. Nej, inte min kamera, som väl måste räknas dock till ett av mina bästa köp. Nej, jag pratar om min MacBook (är så totalt rädd för att jinxa så hoppas inte att den lägger av efter att jag skrivit detta inlägg!)
 
Redan 2008 ville jag köpa en Apple-dator, men min käre far övertalade mig ganska lätt att köpa en PC. Vad visste jag om datorer? När den tre år senare (egentligen långt tidigare) började gå långsamt, tangenterna började fastna och så vidare, så såg jag min chans att äntligen köpa den där MacBooken. ALLA försökte övertala mig att inte köpa en MacBook. Känner och kände massa datamänniskor som sa nej nej nej. Men den här gången lyssnade jag bara på mig själv. Utnyttjade således min ringa studentrabatt på Mecenat-kortet och inhandlade pärlan som är här i min hand, nyår 2012. Den är en mycket omtyckt kompanjon som (peppar peppar) fortfarande fungerar oklanderligt och som tagit mig igenom tentor, texter, bilder, hemsidor... Det köpet ångrar jag inte en sekund!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0