lucka nr 2: Berätta om vad du har på dig idag.

 
Återigen en bild från biblioteket, idag på grund av enorm tidsbrist. Photo Booth ibland <3
 
Lucka nummer 2 i Emily Dahls kalender är "Berätta om vad du har på dig idag".
Idag är jag en Oasis-tjej med den här svarta kjolen och en svartvit tröja med Peter Pan- krage. Imorse kände jag mig stressad och det var ingen bra kläddag liksom, tog någon som jag känner mig fin och bekväm i. Jag älskar kläder med kragar, känner mig så finurlig i dem. Vad jag har på mig om dagarna kan ibland bero på vad jag har lust med så klart, men ibland är det också en speciell känsla jag vill åt, till exempel franskt, quirky, 40-tal... men idag var det en lust-dag!
 
För er som undrar så är plåstret på kinden och den ansträngda minen ett resultat av att jag idag, på läkarens order, opererat bort ett födelsemärke som jag haft hela livet. Lite läskigt, och jag är lite rädd för att dra på smilbanden ordentligt nu. Så dagens kläder: finurligt operationschic.
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0