lucka nummer 14- berätta om din stil för ett år sedan.

 
 
Som ni märkte missade jag fredagens lucka, men vi håller inte fast vid gammal skåpmat utan rör oss raskt vidare till lucka nummer 14 i Emily Dahls julkalender.
 
Jag hade inga bilder från exakt ett år sedan, dessa är från oktober. I november fick jag mitt första riktiga heltidsjobb som utbildningsadministratör, och en heltidslön och ett kontorsarbete förändrade såklart min klädstil något, även om grunden och inspirationen var densamma.
 
När dessa bilderna är tagna är jag fortfarande i någon slags studentbubbla. Blusen köpte jag som höstens enda investering, och jumpern från H&M köpte jag på deras onlinerea. Min stil var som den är nu, fast enklare på något sätt eftersom jag hade en enklare och mjukare basgarderob. För ett år sedan hade jag ännu inte fått min första fulltidslön, men strax efter årskiftet fick jag höra att min stil blivit lite vuxnare och lite mer kvinnlig än förut. Så, min stil för ett år sedan kan sägas ha varit samma stil, men i skedet där min stil växte upp.
 

Det ni säger
Postat av: Johannas Retro

Gud så fin kofta på första bilden! Är den från H&M? För mig att de sålde sånna för något år sen!

Ha en fortsatt bra tredje advent! Kram, Johanna

Svar: Hej Johanna! Åh, det är min favoritkofta, bästa färgen och ja, bäst allt egentligen. Mycket riktigt är det från H&Ms höst- och vinterkollektion från 2012 :) Lyckades knipa min på en online-rea :)
Detsamma!
Sandra

2013-12-15 @ 17:16:13
URL: http://johannasretro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0