sommarlängtan.

 
Nu längtar jag efter vår och sommar så det är inte vettigt, det ska jag säga er. Ikväll har jag tittat på "Vad blir det för mat" och önskat mig sommar, grillning, bärpajer, lemonad och bruna ben med kliande myggbett. 
 
 
Bild 2 källa: Spacebeer
 
En filt på en gräsmatta i skuggan av ett träd med näsan i en tummad biblioteksbok.
 
Källa bild 3: Underbaraclara
 
Källa bild 4: Tilly's Table
 
Sommarfika med läskande frisk lemonad eller flädersaft, nyplockade solvarma bär i handen.
 
 
Bruna kinder och känslan när en kommer in efter en dags latande i solen. Då är det perfekt att krypa upp med en somrig gammal ungdomsthriller som Kullamannen.
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0