bloggtips.

Här har ni ett gammalt hängivet "Arkiv X"- fan som slukade allt i film och bokväg, som har varit ute på övernaturligt vatten och funderat över bästa sätten att undersöka existensen av spöken. Jag fängslas av att läsa eller se mysterier. 
 
Bild från Mysteriebloggen
 
Kvällarna i Madrid ägnade jag åt att skrämma upp mig själv med nyhittade favoriten Mysteriebloggen som handlar om oförklarliga försvinnanden, olösta mord och konstiga företeelser som ingen hittills kunnat förklara. Mycket intressant blogg! Jag vill förstås poängtera att jag tycker att det är fullkomligt fruktansvärt att människor rövas bort och mördas. Men det finns en del mystiska saker som är spännande att läsa om, och i söndags tittade vi på en film inspirerad av ett av fallen. Den kommer jag att skriva om vid ett senare tillfälle.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0