from coast to coast.

Hejsan!
 
Nu är jag hemma och tillbaka i ett Sverige som hunnit bli mycket kallare sedan jag lämnade det för tre dagar sedan. Dessvärre är det ingen rast eller vila som gäller för mig, jag har pluggat på semestern och måste plugga nu, fastän jag har så gruvligt ont i min mage, eftersom vi har muntlig tenta på torsdag. Alltså. Ni förstår att det är tungt.
 
Men icke desto mindre tänkte jag försöka blogga på relativt som vanligt i veckan. Visa helgens Madrid, en text om att hantera flygrädsla och lite annat smått och gott. Tills dess kan jag visa en bild på ett par underbara glasunderlägg som jag hittade på någo slags spanskt Åhléns. Ha en fin söndag!
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0